dimecres, 20 de febrer del 2013

Primers passos.

Començo a caminar pels viaranys eteris de la comunicació virtual. No estic massa segura del què escriuré ni amb quina freqüència ho faré, però em decideixo després d'escoltar veus que m'engrescaven a fer-ho i de valorar-ho llargament.

M'he decidit per nomenar el bloc "Pas a pas" perquè en aquests moments de la meva vida és com sento que vaig avançant; sense pressa, però tampoc passejant distretament.

Fins fa poc més d'un any hauria dit que caminava apressadament, fins i tot amb un cert esverament i ara veig que malgrat que anava computant tot el què passava al meu voltant, també em perdia moltes coses pel camí i eren sens dubte coses importants que algun cop intuïa, però que no acostumava a retenir. Eren coses que no estaven en el paisatge, d'aquestes era prou conscient, però sí que jo tenia dins meu i que no m'aturava a esbrinar tot i que de vegades pugnaven per fer-se presents, però jo les bandejava gairebé com qui espanta un molest mosquit que malda per clavar-nos l'agulló. 

Potser els anys tenen una mica a veure, però el que segur n'ha tingut més és enfrontar-me a una reflexió personal, remuntar-me a penoses situacions passades i anar tancant portes que ja considerava tancades, però que he descobert que només estaven ajustades, al temps que obria finestrals per on podia entrar la llum a raig.

Bé, ho deixo aquí, penso que com a presentació ja n'hi ha prou. Potser tot plegat resultarà una mica confós, però ja tindré temps si s'escau, de seguir donant-hi voltes.

4 comentaris:

  1. Tot es començar i tu vas pel bon camí.
    Podries penjar els contes que has escrit. M'agradaria llegir-los.
    ENDAVANT.

    ResponElimina
  2. http://www.youtube.com/watch?v=XfnwOp-qsMk&feature=youtube_gdata_player

    ResponElimina
  3. Al final t'has decidit. Després d'aquest temps tan fosc esperem que el camí encetat sigui llarg i profitós.

    ResponElimina