dimecres, 23 de desembre del 2020

Una dedicatòria

Vaig llegir la ressenya de "Disset pianos" de'n Ramon Solsona i em vaig sentir interessada. Comprovat que en podia disposar a la Biblioteca del barri, m'hi vaig adreçar i ahir mateix vaig començar la lectura.

Serà més endavant que comenti el contingut de la història, però avui vull parlar d'una agradable sorpresa, la que em vaig endur en obrir el llibre i trobar-me amb una insòlita dedicatòria que a continuació transcric:


Als presoners polítics,
als exiliats,
als ferits,
a les famílies afectades,
al miler d'encausats i investigats,
als més de dos-cents càrrecs destituïts,
als organismes intervinguts,
a les entitats escorcollades,
als mitjans amenaçats,
als professionals censurats,
als acomiadats i als vetats
per les empreses periodístiques,
als mestres i professors denunciats,
als activistes perseguits
i a totes les víctimes de la repressió
exercida per l'estat espanyol
contra Catalunya
durant els mesos que va durar
la redacció d'aquesta novel·la.


Com he dit tot just he començat a llegir-la. Ja en parlarem.

La data de publicació de la primera edició és el febrer de 2019 i l'editorial Proa.



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada